عینک طبی مردانه شیک

 
عینک طبی عملکردهای زیادی دارد. از جمله مهم ترین ویژگی های عینک طبی می توان به مواد اولیه، ظاهر، تناسب با صورت، تناسب با اجزای صورت، کمک به بهبود وضوح و کیفیت دید و ... اشاره کرد. علاوه بر عینک، فریم عینک نیز نقش تعیین کننده ای دارد. به همین دلیل برندهای معروف دنیا سعی در تولید محصولات زیبا، کاربردی و باکیفیت دارند.
بهترین مارک عینک طبی چیست؟
برندهای متعددی در این زمینه فعالیت می کنند که بسیاری از آنها در ایتالیا تاسیس شده اند. اگرچه نظرات و سلایق متفاوت است، اما برخی از برندها شهرت و تاریخ بسیار برجسته ای به دست آورده اند.
 

دولچه و گابانا

دولچه اند گابانا یا دی اند جی یکی از برندهای مد قدیمی است که شهرت زیادی به دست آورده است. دو طراح معروف ایتالیایی Domenico Dolce و Stefano Gabbana در سال 1985 این برند را به ثبت رساندند و در سال 2006 اولین عینک D&G طراحی شد که با استقبال خوب طرفداران این برند مواجه شد. طراحی های عجیب و غریب و مجلل این شرکت ایتالیایی را به یک انتخاب محبوب در میان ثروتمندان و مشهوران تبدیل کرده است. سادگی و استایل این برند را پس از حدود 50 سال به یکی از بهترین برندها در زمینه عینک طبی و آفتابی تبدیل کرده است.قیمت عینک طبی شیک دخترانه صورت گرد؟
 
 

فریم اصلی عینک طبی.

تام فورد
تام فورد یکی از برندهای جدید عینک طبی است. این برند عینک طبی فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد اما خیلی زود به یکی از معروف ترین برندها در این زمینه تبدیل شد. نام طراح و بنیانگذار این برند «تام فورد» است. او یکی از طراحان و تأثیرگذاران اصلی شرکت گوچی بود. به محض اینکه تام فورد همکاری با گوچی را متوقف کرد، برند خود را ایجاد کرد تا قدرت خود را در شناسایی سلیقه مردم به همه نشان دهد.
اولین فروشگاه این برند عینک طبی در نیویورک افتتاح شد. تمامی عینک های این برند آمریکایی 100% در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم بوده و دارای مواد و شکل های ظریفی هستند. عینک طبی مردانه شیک
.